27 Temmuz 2009 Pazartesi

Sular Seller

Delhi

Yorgunluktan uyuyamadığım bir gecenin ve 3 saatlik bir uçak yolculuğunun sonunda Delhi'deyiz. Taj Mahal'e yarın değil öbür gün gitmeye karar verdik. Yolculukla geçmeyecek bir güne ihtiyacımız var. Delhi gerçekten farklı bir yer. Büyük ve organize bir şehir. Bol yeşillikli, düzgün trafikli. İnsanlar modern görünüşlü.


Gelir gelmez tren istasyonunun yakınlarında bir otel bulup yerleştik. Bizim şansımıza aylardır beklenen yağmur bugün yağmaya başladı. Ama ne yağmak. Otele gelirken hafiften yağmaya başlamıştı, odaya girdik, duş yapıp birşeyler yedik. Ben bi hava alayım diye balkona çıktım. Heryer su içinde. Öyle bir sel almış ki heryeri. İşte böyle.



Pedro paçaları gerçek anlamda sıyırıp foto çekmeye başladı, ben de kendisine 5 dakika kadar eşlik edip, odaya geldim ve bacaklarımı 1483920 kere yıkadım.


Bu fotograflar cekildikten sadece yarim saat sonra ortada hic su kalmadi. Bunu da belirtmek isterim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder